Жовтневі особливості правил дорожнього руху

Перше, про що варто згадати водіям, що Правила дорожнього руху вимагають щоб на усіх механічних транспортних засобах за межами населених пунктів у світлу пору доби в період з 1 жовтня до 1 травня повинні бути увімкнуті денні ходові вогні або ближнє світло фар. Невиконання цієї вимоги ПДР, як вважали в ДАІ тягне накладення штрафу, що сьогодні становитиме 425 грн. Це передбачено частиною 2 статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Водители! Помните, что с октября изменится загородный режим езды  

По великому рахунку, є шанси такий штраф скасувати, так як норма, яка передбачає відповідальність за таке порушення прописана не зовсім чітко. Це підтверджується і наявною судовою практикою. Однак суди приймають не завжди однакову позицію. Крім того, сьогодні створені усі умови щоб штрафи, у т.ч. й за порушення ПДР у судах не оскаржувалися. Так, з вересня суттєво зросли ставки судового збору за звернення за захистом своїх прав та інтересів до суду. Сьогодні таке звернення може обійтися водію понад дві сотні гривень, без врахування розміру самого штрафу.

Ще весною 2014 року на деяких автодорогах міст України були збільшені швидкісні ліміти із 60 км/год. до 80 км/год. Такі зміни стосувалися тих міських автошляхів, на яких, на думку ДАІ (до речі, повідомлялося, що це питання обговорювалося із громадськістю), збільшення швидкості не створюватиме небезпеки дорожньому руху. Крім цього такий захід повинен збільшити пропускну здатність доріг і, відповідно зменшити їх завантаженість. У великих містах це прямо впливає на рівень заторів.

З приходом осінньо-зимового періоду дозволена швидкість руху на таких дорогах повертається назад до 60 км/год. Це також пов’язано із безпекою дорожнього руху. Тому, якщо водії звикли, що їх маршрут проходить вулицями, на яких дозволено рух із швидкістю 80 км/год., тепер уважно приглядайтеся до дорожніх знаків, які регулюють швидкість.

Згідно українського законодавства, перевищення дозволеної швидкості руху не більше як на 20 км/год. не передбачає відповідальності у виді штрафу. Тому часто при дозволених 80 водії розганяють автомобілі до всіх 100 км/год. Тому така звичка неуважному водію тепер може обійтися у 255 грн. Це актуально ще й тому, що в листопаді обіцяють, що повноцінно запрацює автоматична фіксація порушень водіями Правил дорожнього руху, котра передбачена проведеною в літку реформою у сфері безпеки дорожнього руху.

Варто також зазначити, незважаючи на те, що за перевищення швидкості не більше як на 20 км/год. штраф не передбачено, однак це все ж є порушенням ПДР, і це може стати однією з 9 причин для зупинки автомобіля поліцейським або інспектором ДАІ.

Пам’ятайте, що Правила дорожнього руху придумали у т.ч. й для того щоб забезпечити безпеку руху. Саме їх дотримання водіями та іншими учасниками дорожнього руху, значно знижує ризик потрапити у ДТП, отримати та завдати шкоду здоров’ю та життю.

P.S. Уже декілька років обговорюється питання зобов’язати водіїв змінювати автомобільні шини при зміні сезону. Сьогодні ще такого обов’язку немає. І хоч відповідальності у виді штрафу за їзду на літніх колесах у осінньо-зимовий сезон немає, однак ігнорування сезонності може мати більш серйозні наслідки (ДТП, шкода здоров’ю). Безумовно, що при високих температурах повітря змінювати гуму не потрібно. Але потрібно бути особливо уважними і обережними в ранкові і нічні години, коли можливі навіть заморозки. За нашою статистикою, найбільше «доганяють» на світлофорах і пішохідних переходах саме у жовтні-листопаді, коли ще гума не змінена, а водії налаштовані на літній стиль їзди.

Источник: www.autocentre.ua

Необходимо загрузить аватар
Выразите свою индивидуальность, загрузив уникальный аватар (картинка пользователя) или выбрав наиболее подходящий из предлагаемой галереи аватаров.
Правила
закрыть

Правила публикации комментариев

Публикуя комментарии, Вы несете ответственность согласно законодательству Украины.

Запрещается:
  • публиковать комментарии, которые пропагандируют деятельность, прямо запрещенную законодательством Украины;
  • оставлять комментарии, не относящиеся непосредственно к опубликованному материалу;
  • использовать в комментариях ненормативную лексику (мат);
  • оскорблять в комментариях других посетителей, людей и организации;
  • публиковать комментарии, носящие рекламный характер;
  • использовать при написании комментария транслит (запись украинских или русских слов латинскими символами), предложения, состоящие из эрративов (например, так называемый олбанский йазыгг);
  • публиковать комментарии, целиком состоящие из заглавных букв;
  • публиковать односложные комментарии (например, «+1»).

Редакторы оставляют за собой право удалять любые комментарии, не отвечающие указанным требованиям, а при регулярном или грубом пренебрежении Правилами – блокировать пользователю доступ к Порталу. Редакторы не комментируют свои действия и не обсуждают их с пользователями.

Вы не подписаны на комментарии к этому материалу. Оповещать
Войти