Береги мембрану!

Мой карбюраторный автомобиль с ГБО заводится на газе даже зимой. Почему в холодное время года запуск и прогрев двигателя на бензине считаются обязательными?

Вадим, г. Желтые Воды

При очень больших пробегах мембрана может утратить герметичность, и газ начнет выгонять через систему охлаждения

Дело не в том, насколько легко двигатель стартует на газообразном топливе. Речь идет о долговечности компонентов газобаллонного оборудования. Поскольку у систем ГБО для карбюраторных моторов переключение вида топлива осуществляется вручную, водитель должен знать, что холодный двигатель нужно запускать только на бензине. Переходить на газ рекомендуется после его прогрева до 40–60°С. Это нужно, чтобы горячая охлаждающая жидкость в редукторе ГБО могла нагревать сжиженный пропан-бутан, обеспечивая его переход в газообразное состояние. Кроме того, если жидкость будет недостаточно прогрета, эластичная диафрагма редуктора, омываемая с одной стороны жидким газом (температура ниже минус 40°С), а с другой – холодным антифризом, будет быстрее терять свои свойства. Резина специального сорта, из которой изготавливаются диафрагмы, потеряет эластичность, что отразится на точности настроек и работе редуктора. При очень больших пробегах мембрана может утратить герметичность, и газ начнет выгонять через систему охлаждения.

Юрий Дацык, Игорь Широкун 
Фото Андрея Яцуляка, Игоря Широкуна

Джерело: www.autocentre.ua

Необхідно завантажити аватар
Виразіть свою індивідуальність, завантаживши унікальний аватар (картинка користувача) або вибравши найбільш вподобаний з запропонованої галереї аватарів.
Правила
закрити

Правила публікації коментарів

Публікуючи коментарі, Ви несете відповідальність відповідно до законодавства України.

Забороняється:
  • публікувати коментарі, які пропагують діяльність, заборонену законодавством України;
  • залишати коментарі, що не відносяться безпосередньо до опублікованого матеріалу;
  • використовувати в коментарях ненормативну лексику (мат);
  • ображати в коментарях інших відвідувачів, людей та організації;
  • публікувати коментарі, що носять рекламний характер;
  • використовувати при написанні коментаря трансліт (запис українських або російських слів латинськими символами), речення, що складаються з еративів (наприклад, так званий «олбанский йазыгг»);
  • публікувати коментарі, які цілком складаються із заголовних букв;
  • публікувати односкладові коментарі (наприклад, «+1»).

Редактори залишають за собою право видаляти будь-які коментарі, що не відповідають зазначеним вимогам, а при регулярному або грубому нехтуванні Правилами - блокувати користувачеві доступ до Порталу. Редактори не коментують свої дії і не обговорюють їх з користувачами.

Ви не підписані на коментарі до цього матеріалу. Сповіщати
Вхiд