Тест-драйв модельного ряда ЗАЗ: Патриотизм

Львовяне – настоящие патриоты Украины. И тестировать автомобили украинского производства они взялись рьяно и с любовью.

 

Николай Макаро Николай Макаро Возраст – 52 года; рост – 170 см; ездит на ГАЗ-21С

ЗАЗ Forza седанНеплохая тяга на старте, мотор резво крутится, оставаясь тихим. Механическая коробка передач обеспечивает четкое переключение ступеней, ход удобного рычага я бы не назвал большим. В салоне места достаточно, понравились мягкие сиденья, хотя им немного не хватает боковой поддержки, что проявляется в прохождении поворотов на скорости. Багажное отделение вместительное. Автомобиль получает от меня твердых восемь баллов из десяти – совсем немного не хватило до более высокой оценки.

Игорь Кутиляк Игорь Кутиляк Возраст – 29 лет; рост – 197 см; ездит на Ford Transit

ЗАЗ Forza хэтчбек Я обожнюю подорожувати та постійно дізнаватися про щось нове, тому мені важливо, щоб автомобіль був комфортабельним, економічним. Що стосується «серця» машини, то тяга двигуна на старті та під час розгону мені сподобалася. Коробка передач дозволяє чітко перемикати ступені, ручка перемикання добре лягає в руку. З моїм ростом місця у салоні достатньо. Цікаво, що в новому ЗАЗі недоліків я не побачив, а це означає, що ЗАЗ Forza можу рекомендувати українцям як гарне сімейне авто.

Дмитрий Якимишин Дмитрий Якимишин Возраст – 29 лет; рост – 182 см; ездит на ВАЗ-2109

ЗАЗ Vida хэтчбекЯ звертаю увагу на безпеку, корисний об’єм, надійність. Ці параметри гарантують нам з дружиною та нашій дитині комфортні подорожі країною. Потужності вистачає, аби впевнено триматися на трасі та у щільному трафіку у місті. Шумоізоляція досить хороша навіть для поганого дорожнього полотна. АКП перемикається плавно, без ривків, проте хотілося б більше свободи, маючи ручний режим. Сідати до авто легко, й простір салону приємно здивував. Добре, що можна скласти задні сидіння.

Евгений Солодуха Евгений Солодуха Возраст – 53 года; ездит на «Таврии»

ЗАЗ Vida хэтчбекЯ поклонник Запорожского автомобильного завода, ведь езжу на «Таврии». Но подыс­киваю машину посовременнее – например, пятидверный хэтчбек ЗАЗ Vida. Вообще, автомобили я уважаю за надежность и привлекательный дизайн. В Vida приятно сидеть за рулем, у нее неплохая динамика, в потоке держится уверенно. АКП ступени меняет быстро, без рывков. В салоне – практичные материалы, которые хорошо поддаются чистке. Понравились складывающиеся спинки задних сидений – это увеличивает багажник.

Виталий Дембицкий Виталий Дембицкий Возраст – 41 год; ездит – н. д.

ЗАЗНа мою думку, силовий агрегат ЗАЗ Vida дуже підходить для спокійної економічної їзди. Механічна коробка передач працює добре, люфт на важелі перемикання ступенів майже відсутній, і сам важіль зручний. У салоні місця вдосталь, матеріали на вигляд приємні, бракує хіба що люка для споглядання українського зоряного неба. Окремого слова заслуговує багажник: по-перше, він достатньо місткий, по-друге, висота завантаження цілком прийнятна. Від мене ЗАЗ Vida отримує тверду дев’ятку.

Николай Ходокович Николай Ходокович Возраст – н. д.; ездит на ЗАЗ Lanos

ЗАЗ Forza хэтчбек Мы с женой любим путешествовать и проезжаем на ЗАЗ Lanos в год по несколько десятков тыс. км. Lanos нас не подводил, поэтому снова обратили внимание на модели Запорожского автозавода. В общем, автомобиль мне понравился – и с виду ладный, и салон интересный. Двигатель не отличается высокими динамическими характеристиками, но для спокойной езды по городу его будет достаточно. МКП переключает передачи неплохо, люфта нет. Комплектация порадовала электроприводами и материалами интерьера.

Смотрите видео: Тест-драйв модельного ряда ЗАЗ

Джерело: www.autocentre.ua

Необхідно завантажити аватар
Виразіть свою індивідуальність, завантаживши унікальний аватар (картинка користувача) або вибравши найбільш вподобаний з запропонованої галереї аватарів.
Правила
закрити

Правила публікації коментарів

Публікуючи коментарі, Ви несете відповідальність відповідно до законодавства України.

Забороняється:
  • публікувати коментарі, які пропагують діяльність, заборонену законодавством України;
  • залишати коментарі, що не відносяться безпосередньо до опублікованого матеріалу;
  • використовувати в коментарях ненормативну лексику (мат);
  • ображати в коментарях інших відвідувачів, людей та організації;
  • публікувати коментарі, що носять рекламний характер;
  • використовувати при написанні коментаря трансліт (запис українських або російських слів латинськими символами), речення, що складаються з еративів (наприклад, так званий «олбанский йазыгг»);
  • публікувати коментарі, які цілком складаються із заголовних букв;
  • публікувати односкладові коментарі (наприклад, «+1»).

Редактори залишають за собою право видаляти будь-які коментарі, що не відповідають зазначеним вимогам, а при регулярному або грубому нехтуванні Правилами - блокувати користувачеві доступ до Порталу. Редактори не коментують свої дії і не обговорюють їх з користувачами.

Ви не підписані на коментарі до цього матеріалу. Сповіщати
Вхiд