Audi к Ле-Ману готов

Новый R18 e-tron quattro получил усовершенствованные аэродинамические элементы и улучшенную гибридную силовую установку. Мотор-генератор на передней оси теперь вырабатывает 270 лошадиных сил, что на 40 сил больше, чем в прошлом году. Таким образом, суммарная отдача силовой установки, в которую также входит дизельный шестицилиндровый двигатель мощностью 560 л.с., составила около 830 л.с. По данным создателей, машина стала примерно на 17% мощнее, а расход топлива сократился до 2,5 литров за один круг.

Audi к Ле-Ману готов!

Из-за изменения мощности электрических компонентов силовой установки Audi пришлось перевести машину в другую подкатегорию высшего класса LMP1. Теперь спортпрототипу разрешено использовать за круг не два, а четыре мегаджоуля накопленной энергии. В свою очередь, перевод в эту категорию ограничил команду в расходе горючего – отныне машина должна потреблять не 79, а 77 кг дизтоплива в час.

Audi к Ле-Ману готов!

Внешне R18 e-tron quattro 2015 года отличается от предыдущей версии новыми аэродинамечскими элементами передней части. Так, автомобиль получил измененные капот и передний бампер. Кроме того, изменилась форма и светотехника фар головного света. Cезона WEC стартует 12 апреля с гонки в Сильверстоуне, а марафон «24 часа Ле-Мана» запланирован на 13-14 июня.

Джерело: www.autocentre.ua

Необхідно завантажити аватар
Виразіть свою індивідуальність, завантаживши унікальний аватар (картинка користувача) або вибравши найбільш вподобаний з запропонованої галереї аватарів.
Правила
закрити

Правила публікації коментарів

Публікуючи коментарі, Ви несете відповідальність відповідно до законодавства України.

Забороняється:
  • публікувати коментарі, які пропагують діяльність, заборонену законодавством України;
  • залишати коментарі, що не відносяться безпосередньо до опублікованого матеріалу;
  • використовувати в коментарях ненормативну лексику (мат);
  • ображати в коментарях інших відвідувачів, людей та організації;
  • публікувати коментарі, що носять рекламний характер;
  • використовувати при написанні коментаря трансліт (запис українських або російських слів латинськими символами), речення, що складаються з еративів (наприклад, так званий «олбанский йазыгг»);
  • публікувати коментарі, які цілком складаються із заголовних букв;
  • публікувати односкладові коментарі (наприклад, «+1»).

Редактори залишають за собою право видаляти будь-які коментарі, що не відповідають зазначеним вимогам, а при регулярному або грубому нехтуванні Правилами - блокувати користувачеві доступ до Порталу. Редактори не коментують свої дії і не обговорюють їх з користувачами.

Ви не підписані на коментарі до цього матеріалу. Сповіщати
Вхiд