Ремонт передней подвески: Лечим трещины

Купил старенькую «восьмерку», при замене передних стоек обнаружил трещины на «стаканах» в районе крепления опорников. Левую подварить – не проблема, а вот что делать с номерной чашкой?

Игорь Лаврюк, г. Черкассы

При устранении трещин и коррозии кузовных деталей, на которые нанесены номера, рекомендуется заранее обратиться в МРЭО, чтобы впоследствии избежать обвинений в подделке номера. При устранении трещин и коррозии кузовных деталей, на которые нанесены номера, рекомендуется заранее обратиться в МРЭО, чтобы впоследствии избежать обвинений в подделке номера.

При устранении трещин и коррозии кузовных деталей, на которые нанесены номера, рекомендуется заранее обратиться в МРЭО, чтобы впоследствии избежать обвинений в подделке номера.

Трещины на «стаканах» передней подвески обычно появляются по причине усталости металла и неисправных передних амортизаторов, из-за чего на кузов передаются сильные удары. Трещины нужно в любом случае заварить, но на номерной чашке их лучше всего варить изнутри, чтобы у работников ГАИ или МРЭО не возникало вопросов. Если же трещины настолько большие, что проходят через номер кузова, может потребоваться экспертиза в органах МРЭО ГАИ. Для этого нужно подать в МРЭО заявление на разрешение ремонта номерного агрегата. На «уставшем» кузове будет полезной установка дополнительной тюнинговой растяжки между передними стойками – она снизит нагрузку на лонжероны и «стаканы» кузова.

Джерело: www.autocentre.ua

Необхідно завантажити аватар
Виразіть свою індивідуальність, завантаживши унікальний аватар (картинка користувача) або вибравши найбільш вподобаний з запропонованої галереї аватарів.
Правила
закрити

Правила публікації коментарів

Публікуючи коментарі, Ви несете відповідальність відповідно до законодавства України.

Забороняється:
  • публікувати коментарі, які пропагують діяльність, заборонену законодавством України;
  • залишати коментарі, що не відносяться безпосередньо до опублікованого матеріалу;
  • використовувати в коментарях ненормативну лексику (мат);
  • ображати в коментарях інших відвідувачів, людей та організації;
  • публікувати коментарі, що носять рекламний характер;
  • використовувати при написанні коментаря трансліт (запис українських або російських слів латинськими символами), речення, що складаються з еративів (наприклад, так званий «олбанский йазыгг»);
  • публікувати коментарі, які цілком складаються із заголовних букв;
  • публікувати односкладові коментарі (наприклад, «+1»).

Редактори залишають за собою право видаляти будь-які коментарі, що не відповідають зазначеним вимогам, а при регулярному або грубому нехтуванні Правилами - блокувати користувачеві доступ до Порталу. Редактори не коментують свої дії і не обговорюють їх з користувачами.

Ви не підписані на коментарі до цього матеріалу. Сповіщати
Вхiд